Τρίκαλα: Ο Σακκάς σε «αστυνομικό κλοιό»
Η φωτογραφία θα μπορούσε να σηκώσει αρκετά σενάρια. Ο δήμαρχος Τρικκαίων ανάμεσα σε δύο υψηλόβαθμους αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας και μάλιστα μέσα στο γραφείο του.
Για να μην υπάρξουν, πάντως, παρεξηγήσεις, ο Νίκος Σακκάς δεν συνελήφθη ούτε προσήχθη. Αντιθέτως, ήταν εκείνος που υποδέχθηκε τους αστυνομικούς στο Δημαρχείο Τρικάλων.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου, με τον δήμαρχο Τρικκαίων να καλωσορίζει τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Θεσσαλίας, ταξίαρχο Γεώργιο Ντιζέ.
Παρόν ήταν και ο διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Τρικάλων, αστυνομικός διευθυντής Αθανάσιος Καππάς, συμπληρώνοντας τον φωτογραφικό «κλοιό» γύρω από τον δήμαρχο.
Η συνάντηση είχε εθιμοτυπικό χαρακτήρα και έγινε αναφορά στο «άριστο επίπεδο σχέσεων» και συνεργασίας ανάμεσα στον Δήμο και την Ελληνική Αστυνομία, τόσο σε τοπικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο.
Για συγκεκριμένα ζητήματα αστυνόμευσης, οδικής ασφάλειας, αυτοψιών ή τεχνικής αστυνόμευσης δεν υπάρχει αναφορά στην ενημέρωση του Δήμου.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή δώρων και ο Νίκος Σακκάς παρέμεινε, φυσικά, ελεύθερος και χαμογελαστός.




