Παραδόθηκε ο νέος αγωνιστικός χώρος στο Κλειστό Χάλκης
Με μια μπάλα μπάσκετ πάνω στο καινούργιο παρκέ, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας έδωσε έναν πιο συμβολικό τόνο στην παράδοση του ανακατασκευασμένου αγωνιστικού χώρου του Κλειστού Γυμναστηρίου Χάλκης.
Η εικόνα από την εκδήλωση αποτύπωσε και την ουσία του έργου: ένας αναβαθμισμένος χώρος άθλησης παραδίδεται πλέον στη νεολαία, στα σωματεία και στην τοπική κοινωνία της Χάλκης.

Η παράδοση του έργου πραγματοποιήθηκε παρουσία του δημάρχου Κιλελέρ Θανάση Νασιακόπουλου, εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, αθλητικών συλλόγων, γονέων και κατοίκων της περιοχής.
Ο ανακατασκευασμένος αγωνιστικός χώρος αναβαθμίζει τις αθλητικές υποδομές του κλειστού γυμναστηρίου, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες άθλησης και έναν πιο ασφαλή και λειτουργικό χώρο για προπονήσεις, αγώνες και άλλες αθλητικές δραστηριότητες.
Ο Δημήτρης Κουρέτας αναφέρθηκε στη σημασία τέτοιων παρεμβάσεων για τη νεολαία και τον αθλητισμό, σημειώνοντας ότι η ολοκλήρωση ενός έργου που σχεδιάζεται και υλοποιείται αποτελεί μια ιδιαίτερη στιγμή για όσους εργάζονται γι’ αυτό.
Παράλληλα, τόνισε ότι το νέο γήπεδο μπορεί να λειτουργήσει ως κίνητρο για περισσότερα παιδιά να στραφούν στον αθλητισμό και να αξιοποιούν δημιουργικά τον χρόνο τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Κιλελέρ Θανάσης Νασιακόπουλος ευχαρίστησε την Περιφέρεια Θεσσαλίας και προσωπικά τον περιφερειάρχη για τη συμβολή τους στην υλοποίηση του έργου, επισημαίνοντας τη σημασία της συνεργασίας ανάμεσα στους δύο βαθμούς αυτοδιοίκησης.
Στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης η αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Λάρισας Μαρία Γαλλιού, ο αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού Σωτήρης Σουλούκος και η αντιπεριφερειάρχης Εθελοντισμού και Πρόνοιας Αδριάνα Κομίτσα.
Ο ανακαινισμένος αγωνιστικός χώρος τίθεται πλέον στη διάθεση της τοπικής κοινωνίας, με στόχο να καλύψει ανάγκες άθλησης και να στηρίξει τη δραστηριότητα των αθλητικών συλλόγων της περιοχής.







