Η Πύλη στο επίκεντρο του Πανελληνίου Ποδηλασίας
Στο επίκεντρο της ελληνικής αγωνιστικής ποδηλασίας βρέθηκε ο Δήμος Πύλης το τριήμερο από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου, φιλοξενώντας το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ποδηλασίας Δρόμου 2026.
Στη διοργάνωση συμμετείχαν περίπου 300 αθλητές και αθλήτριες από όλη την Ελλάδα, σε ένα πρόγραμμα που περιελάμβανε αγώνες υψηλού επιπέδου και διαδρομές στην περιοχή των Τρικάλων.
Το πρωτάθλημα διοργανώθηκε από την Ελληνική Ομοσπονδία Ποδηλασίας, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Δήμου Πύλης και του Δήμου Τρικκαίων.
Η αγωνιστική δράση άρχισε την Παρασκευή 26 Ιουνίου με τα αγωνίσματα της ατομικής χρονομέτρησης. Η πρώτη ημέρα ολοκληρώθηκε με τις απονομές στους νικητές, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το βράδυ στην πλατεία της Πύλης.
Τις απονομές έκαναν ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού του Δήμου Πύλης Σωτήρης Αγγέλης και ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Αθανάσιος Κωστάκης.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Ελληνική Ομοσπονδία Ποδηλασίας απένειμε τιμητικές πλακέτες στον αστυνομικό διευθυντή Τρικάλων Αθανάσιο Καππά και στον αντιδήμαρχο του Δήμου Πύλης Παναγιώτη Τσόλα.
Νωρίτερα, το μεσημέρι της Παρασκευής, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Πύλης τεχνική ενημέρωση των κριτών και των στελεχών της διοργάνωσης.
Ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού Σωτήρης Αγγέλης καλωσόρισε τους συμμετέχοντες στην Πύλη και τόνισε ότι ο Δήμος θα βρίσκεται στη διάθεση της Ομοσπονδίας για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή των αγώνων.
«Σας καλωσορίζουμε στην Πύλη, μια ιστορική κωμόπολη που συνδέει τον ορεινό με τον πεδινό όγκο. Ευχαριστούμε τους υπευθύνους που επέλεξαν τον Δήμο μας για τη διεξαγωγή αυτών των αγώνων πανελλήνιας εμβέλειας», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας Βασίλειος Διαμαντόπουλος ευχαρίστησε τον Δήμο Πύλης για τη φιλοξενία, επισημαίνοντας ότι βασική προτεραιότητα της διοργάνωσης ήταν η ασφαλής διεξαγωγή των αγώνων.








