Τοπικά

Κόζιακας: Με στόχο την άνοδο

Με πλήρη απαρτία πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του ΑΟ Κόζιακα.

Η ομάδα του Γοργογυρίου βάζει ψηλά τον πήχη για τη νέα σεζόν καθώς σύμφωνα την διοικηση στόχος είναι ο πρωταθλητισμός και η επιστροφή στην Α’ Ερασιτεχνική κατηγορία.

Ηδη βρίσκεται σε αναζήτηση προπονητή ο οποίος θα αναλάβει τον σχεδιασμό της ομάδας. Παράλληλα οι ιθύνοντες του ΑΟ Κόζιακα περιμένουν την στήριξη των φιλάθλων και την στήριξη της ευρύτερης περιοχής.

Related Articles

Back to top button