Μηλιώνη και Γκολίτος δώρισαν σάρωθρο στον Δήμο Τρικκαίων
Ένα νέο σάρωθρο εντάσσεται στον εξοπλισμό καθαριότητας του Δήμου Τρικκαίων, μετά τη δωρεά της Βανέσας Μηλιώνη και του Στέφανου Γκολίτου.
Η παράδοση του οχήματος πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής 26 Ιουνίου 2026 στο δημοτικό αμαξοστάσιο, παρουσία του δημάρχου Τρικκαίων Νίκου Σακκά και των δωρητών.
Το σάρωθρο θα διατεθεί στο Τμήμα Καθαριότητας και Ειδικών Συνεργείων της Διεύθυνσης Ανταποδοτικών Υπηρεσιών και θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες καθαρισμού της πόλης.
Σύμφωνα με τον Δήμο Τρικκαίων, η προσθήκη του νέου μηχανήματος αναμένεται να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων και να ανανεώσει τον μηχανολογικό εξοπλισμό της υπηρεσίας καθαριότητας.
Ο Νίκος Σακκάς ευχαρίστησε δημόσια τη Βανέσα Μηλιώνη και τον Στέφανο Γκολίτο, επισημαίνοντας ότι η δωρεά συνδέεται άμεσα με τον στόχο για μια καθαρότερη πόλη.
«Με την πράξη αυτή ενισχύεται το πνεύμα προσφοράς από Τρικαλινούς στους Τρικαλινούς, με ισχυρό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Δίνουμε έμφαση στη συνεργασία, δείχνουμε τον δρόμο των καλών πρακτικών και αποδεχόμαστε μια ιδιαίτερης σημασίας δωρεά, που έχει άμεση σχέση με τον στόχο μας για πιο καθαρή πόλη», ανέφερε ο δήμαρχος.
Τους δωρητές ευχαρίστησε και ο αντιδήμαρχος Ανταποδοτικών Υπηρεσιών Τάκης Παζαΐτης, ο οποίος παρέστη στην παράδοση.
Ο Στέφανος Γκολίτος, μέσω της METALLICO A.E., είχε πραγματοποιήσει και παλαιότερη δωρεά προς τον Δήμο Τρικκαίων. Το 2018 είχε εγκαινιαστεί στην περιοχή της Μπάρας, απέναντι από το 4ο Γυμνάσιο, πρότυπη παιδική χαρά με υποδομές και για παιδιά με αναπηρία.
Στην παράδοση παρέστησαν επίσης η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Ανταποδοτικών Υπηρεσιών Μάγδα Ράπτη, η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Θεοδώρα Σαργιώτη, οι προϊστάμενοι τμημάτων Μαρίνα Νταούλα, Αποστόλης Καραγεώργος και Βασίλης Κόρδας, καθώς και στελέχη των υπηρεσιών του Δήμου.











